wtorek, 27 września 2016

Świat stanął na głowie czyli nominacja do LBA




Wdech,  wydech, wdech, wydech. Okej…
*taniec szczęścia*
Witam Was w tym okropnym dniu zwanym poniedziałkiem (dzisiaj jest wtorek, ale pisałam to wczoraj), który od razu stał się piękniejszy, kiedy przeczytałam komentarz od Arcanum Felis. Jak się pewnie domyślacie (albo przeczytaliście) zostałam nominowana do LIEBSTER BLOG AWARD!!!  (mam nadzieję, że teraz już zauważyliście).
Nominacja do LIEBSTER BLOG AWARD jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na pytania otrzymane od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz kilka osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im pytania. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.
1   Czy jest ktoś, kto wspiera Cię w pisaniu? Jeśli tak — kim on dla Ciebie jest?
Niestety nie ma takiej osoby :( Znaczy są czytelnicy, ale jeśli chodzi o moich znajomych i rodzinę, to nikt nie wie o tym, że prowadzę bloga. Czasami znajdują jakieś pojedyncze prace, które piszę dla siebie czy na j. polski i mówią mi, że są dobre, ale nie odważyłam się pokazać im mojego opowiadania. Może kiedyś...
Co według Ciebie powinno się znaleźć w dobrym opowiadaniu?
Czy to pytanie jest podchwytliwe? Nie mam pojęcia, co dokładnie. Nie mam jakiś wygórowanych potrzeb, ale myślę, że ciekawa fabuła i interesujące postacie to podstawa.
3    Co najbardziej doceniasz u swoich czytelników?
To, że po prosty są :) To, że wyrażają swoją opinię, poprawiają błędy. No i oczywiście, że czytają  to opowiadanie.
 Jaka jest Twoja ulubiona potrawa?
To jedno z najtrudniejszych pytań, ponieważ ja pochłaniam praktycznie wszystko (tym samym przysparzając moim znajomym kompleksów, bo ciągle jestem chuda :)). Uwielbiam słodycze, najbardziej czekoladę (zaskoczone?) i żelki. Kiedyś lubiłam chodzić do McDonalda, ale zobaczyłam w Internecie jak się to wszystko miesza i teraz już go tak nie lubię (nie polecam oglądać po obiedzie. Sprawdziłam).
 Od ilu lat jesteś Potterhead?
Czy wszędzie musi być jakiś związek z matematyką? *liczy na palcach* Wydaje mi się, że ok. 4 lata, ale nie jestem pewna.
Czy należysz jeszcze do jakiś fandomów?
Jestem słownikowym przykładem książkoholika (tak, jest coś takiego…chyba) i z samych książek  jest ich pełno. Podam tutaj kilka (od razu zaznaczam, że część nazw znalazłam w Internecie i nie wiem, czy są poprawne):
 - PLLfamily (Pretty Little Liars)
 - Zafronner (Zac Efron)
 - KatyCat (Katy Perry)
- Jenniderps (Jennifer Lawrance)
Emmist (Emma Watson) 
Twoje ulubione imię męskie i żeńskie.
Z żeńskich są to: Jennifer, Emma i Lisa, a z męskich: Draco (żart, szczerze mówiąc trochę dziwnie się tak nazywać), Mike, Tom i Adam.
   Co robisz, gdy masz chwilę dla siebie?
Czytam, tańczę, śpiewam, spotykam się ze znajomymi i maluję paznokcie (do tego ostatniego potrzebuję duuużo czasu).
    Czy jest jakaś seria, która urzekła Cię równie mocno co Harry Potter? (Jaka?)
Uwielbiam Pretty Little Liars, Igrzyska Śmierci, Niezgodną, Wybranych, Baśniobór… ale Harry Potter chyba zawsze będzie trochę ponad nimi.
 Jakie miasto na świecie uważasz za najpiękniejsze i dlaczego?
Ftggyghjnk (walnęłam głową w klawiaturę). Nienawidzę takich pytań. Krew mnie zalewa na samą myśl o nich. To tak jak wybrać ulubione dziecko, książkę… no dobra, Londyn. Ale też nie pod każdym względem. Nie lubię tego pośpiechu. Ale patrząc na całokształt (nie ma znaczenia, że jest tam Peron 9 ¾ , studio i pełno sklepów z HP) to podobają mi się takie turystyczne pierdółki jak: London Eye, Pałac Buckingham i muzea, jak i rzeczy na, które nie zwraca się zbytnio uwagi czyli układ ulic i domów, metro (jedno z moich ulubionych na całym świecie). I uwielbiam ludzi w Londynie. Zwykłych przechodniów, którzy mają w sobie „to coś”.

Koniec. Mam więcej odpowiedzi niż kolejnego rozdziału, ale co tam…

 Moje pytania:
1.      Ile masz par butów?
2.      Jaki jest Twój ulubiony kolor i z czym Ci się kojarzy?
3.      Czy masz rodzeństwo (siostra czy brat, ile)?
4.      Gdybyś mogła jeść jedną rzecz do końca życia, co by to było?
5.      Jak dasz na imię swoim dzieciom?
6.      Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości i dlaczego?
7.      Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
8.      Jakich języków się uczysz?
9.      Komu byś podziękowała, odbierając Oscara?
10.   Co Cię najbardziej denerwuje?
 Nominowani:
- LaFinDeLaVie dramione-demons-of-the-past.blogspot.com
- Skyler;* slodki-listopad-dramione.blogspot.com
- Serena pokochac-lotra.blogspot.com
- Cookie Monster & Sappy dramione-naucz-mnie-latac.blogspot.com



1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję za nominację :) Pozwolisz, że na pytania odpowiem w komentarzu, jak to mam w zwyczaju.
    1. Ile masz par butów?
    Straciła rachubę, około dwudziestu pięciu, może trochę więcej.
    2. Jaki jest Twój ulubiony kolor i z czym Ci się kojarzy?
    Czarny. Kojarzy mi się z nocą, mrokiem, tajemnicą.
    3. Czy masz rodzeństwo (siostra czy brat, ile)?
    Jednego, młodszego brata.
    4. Gdybyś mogła jeść jedną rzecz do końca życia, co by to było?
    Nie wiem, czy byłabym w stanie wybrać jedną, ale chyba byłoby to mięso.
    5. Jak dasz na imię swoim dzieciom?
    Dziewczynce Lena, chłopakowi w sumie nie wiem; Leon, Michał, Mikołaj.
    6. Gdzie chciałabyś mieszkać w przyszłości i dlaczego?
    Na wsi, uwielbiam ten spokój, przestrzeń naturę. Miasto mnie przytłacza. Podróżować bym chciała, ale jednak swój azyl by się przydał.
    7. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
    Nadmiar pomysłów i chęć przeczytania historii, która w pełni by mi pasowała.
    8. Jakich języków się uczysz?
    Angielskiego i kiedyś niemieckiego, ale to mijało się z celem.
    9. Komu byś podziękowała, odbierając Oscara?
    Niestety nie wiem.
    10. Co Cię najbardziej denerwuje?
    Głupota ludzka.

    OdpowiedzUsuń